piątek, 27 maja 2016

Ulubieńcy miesiąca! ♥

 Hejka kochani! :)                 

Dawno mnie tu nie było, ale teraz postanowiłam że systematycznie będą pojawiały się nowe posty. Bardziej zadbam o bloga! :)

Przejdźmy do rzeczy, przychodzę dziś z ulubieńcami miesiąca a dokładnie maja. Jest 27 więc postanowiłam, że już mogę napisać co najbardziej polubiłam w maju.

Ulubieńcy kosmetyczni!               

1. Pierwszym kosmetykiem który trafił do ulubieńców jest maskara bourjois volume glamour ultra black. Kupiłam ją jakoś pod koniec kwietnia, lecz czekała na mnie, ponieważ używałam jeszcze poprzedniej maskary. Tą zaczęłam używać jakoś w pierwszym tygodniu maja. Bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. Dodam jeszcze, że mam krótkie i jasne rzęsy, a po pomalowaniu stały się widoczne i znacznie wydłużyły moje rzęsy. U mnie się sprawdziła, ja poleciła bym ją każdemu!



2. Kolejnym przedmiotem jest szminka, zamówiłam ją sobie w Avonie, wybrałam kolor cappuccino bo zawsze brakowało mi szminki właśnie w odcieniu brązu. Pomadka jest bardzo trwała i komfortowe o intensywnym kolorze. Co najważniejsze nie wysłusza ust, to dlaczego jest moim ulubieńcem zawdzięczam również pięknemu zapachowi szminki.



3. Kolejnym ulubieńcem jest wiśniowe masełko do ust filmy bielenda. Masełko dobrze nawilża usta, nadaje koloru, pachnie letnią wiśnią. Skutecznie pielęgnuje i regeneruje spękany naskórek ust. Jedyne zastrzeżenie mam do tego, że wygląda jak błyszczyk. Nie lubię świecących ust, ale może ktoś z was lubi i wypróbuje produkt?
 
                                     

            Szczotka Tangle Teezer

Ulubieniec do pielęgnacji włosów- Tangle Teezer. Mój egzemplarz jak widać ma typowo kobiece kolory- błękitno-różowa. Szczotka czesze bez boleśnie, nie wyrywa włosów i nie ciągnie. Włosy idealnie się rozczesują te suche jak i te mokre po umyciu. Idealnie trzyma się ją w dłoni, dzięki swojemu kształtowi nie wyślizguje się z ręki.


                                                         
                                                
Filmy, Seriale!

Jeśli chodzi o filmy w maju polubiłam najbardziej:
*Bravetown
*Pamiętnik
*Love, Rosie
*Cała ona
*Love and Honor
Seriale
Seriale oglądam od niedawna, nigdy nie lubiłam "filmów na odcinki". Gdy byłam młodsza podobał mi się tylko jeden serial a mianowicie 'Czas honoru'- typowo wojenny, postanowiłam więc zacząć oglądać go na nowo. Ostatnio też dużo mówiono o 'Pamiętnikach wampirów' więc kiedyś z nudów zaczęłam oglądać, strasznie mi się spodobał i trafił do ulubieńców. 



 Książka
Benjamin Alire Saenz - Inne zasady lata
 
            
Ulubieńcy muzyczni
Lady Pank- Mój świat bez Ciebie
https://youtu.be/U5LLkehUa-c

Alvaro Soler- Sofia
https://youtu.be/qaZ0oAh4evU

Do zobaczenia! ♥




8 komentarzy :

  1. Ja również uwielbiam szczotki Tangle Tezzer, są niezawodne! *-*
    Śliczny odcień szminki.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas szukałam dobrej szminki w odcieni brązu a tu proszę.. chyba się skusze na jej wypróbowanie:)A co do"Pamiętników Wampirów" to mój ulubiony serial ♥

    http://to-find-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczotka jest również moim ulubieńcem :) Chociaż teraz planuję zakupić szczotkę Michael'a Mercier .

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post i mega zdj :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas honoru i Love,Rosie również kocham *-*

    miiddi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te pomadki :) Super ulubieńcy!

    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajni ulubieńcy ;)
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka