poniedziałek, 14 grudnia 2015

Recenzja książki 'Zostań jeśli kochasz'

Hej, hej to znowu ja, dziś przychodzę do was z moją opinią książki 'Zostań jeśli kochasz'.

Kupiłam ją już jakiś czas temu i długo zabierałam się by ją przeczytać. Zaczęłam jakoś na początku grudnia i wiecie co? Moim zdaniem ta książka jest świetna. Może dlatego że lubię czytać miłosne historie nastolatków, nie wiem. Nie byłam z początku bardzo przekonana do tej książki, czytałam dużo negatywnych komentarzy dlatego nie byłam pewna czy to był dobry zakup, ale z czasem się przekonałam do niej.
 
 
 
Dziewczyna opowiada o swoim życiu w dwóch czasach-kiedy po wypadku jest w śpiączce, obserwuje wtedy z boku jak ją reanimują, widzi rodziców których pakują do czarnych worków. Pragnie by jej przyjaciółka z chłopakiem ja odwiedzili. Słyszy wszystko co mówią wokół niej. Pragnie już się obudzić i żyć tak jak do czasu wypadku z najukochańszym chłopakiem u boku i pełną rodziną. W drugim czasie opowiada najpiękniejsze momenty życia.
 
 

 
Spodobało mi się w książce też to, że zamiast numerów rozdziałów znajdowały się godziny, opisywały co w poszczególnych momentach robiła nastolatka. Było dużo pięknych momentów, które wywoływały wzruszenie.
 
 

17 komentarzy :

  1. Dużo słyszałam o tej książce, może w końcu ją przeczytam :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jedna z lepszych ksiazek, moim zdaniem zdecydowanie bije na glowie "Gwiazd naszych wina", a porownuje je razem dlatego, ze szał na nie był w podobnym czasie ;p/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie dużo słyszę o tej książce może nareszcie ją przeczytać.
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jakiś czas temu przeczytałam tą książkę i drugą jej część. Muszę przyznać, że są to najlepsze książki jakie kiedykolwiek przeczytałam (nie przesadzam). A co do historii miłosnych to chyba tylko takie książki lubię :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie przeczytam książkę bo film nie bardzo przypadł mi do gustu :D

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę w końcu ją przeczytać :) Przeczytałam drugą część, czyli "Wróć, jeśli pamiętasz" :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam obie części :D
    świetna książka *,*
    Zapraszam!
    Kanał: Gabriellevlog
    Blog: gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam tej książki, ale za to widziałam film i był przecudny.
    W najbliższym czasie chciałabym sięgnąć po tę pozycję, bo przeważnie książki są lepsze od filmów. :)

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zaobserwowalam czas na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna recenzja, książki nie czytałam co prawda, ale wydaje się ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje! :*
    Świetny blog! Świetne zdjęcia!
    Super blog na prawdę :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest ta książka czytałam ją :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wonderful and perfect! I follow you blog #4, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie czytałam książki (mam zamiar)ale oglądałam film który nie powiem bardzo mi się podobał
    http://julie-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. czytałam książkę i oglądałam film- wszystko mi się bardzo podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię książek tego typu, ale teraz wszędzie jest jej pełno.

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka przypadła mi do gustu, a film należy do moich ulubionych. :)
    http://fangirlonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka