sobota, 12 grudnia 2015

Na dobry pocz膮tek 馃槉

Cze艣膰!
Mam na imi臋 Kamila mam 14 lat chodz臋 do gimnazjum w ma艂ej miejscowo艣ci gdzie r贸wnie偶 mieszkam. Mam starszego brata. Uwielbiam p贸藕nymi wieczorami czyta膰 ksi膮偶ki, najbardziej lubi臋 dramaty. Gatunek muzyki kt贸rej s艂ucham to przewa偶nie rock! Moim ulubionym polskim zespo艂em rocka alternatywnego jest happysad!馃挄
O czym chcia艂abym si臋 z wami dzieli膰 na tym blogu:
B臋d臋 stara艂a si臋 prowadzi膰 go systematyczne, napewno znajd膮 si臋 jakie艣 posty o modzie, o ulubionych ksi膮偶kach. Od czasu do czasu pojawi膮 si臋 notki z w艂asnego 偶ycia.
Trzymajcie si臋, do zobaczenia 馃槝

6 komentarzy :

  1. No Hej! Ja uwielbiam czyta膰 i m贸j blog jest przede wszystkim o ksi膮偶kach. Je艣li chodzi o tw贸j to bardzo mnie zaciekawi艂a艣 obserwowanko polecia艂o!

    OdpowiedzUsu艅
  2. No Hej! Ja uwielbiam czyta膰 i m贸j blog jest przede wszystkim o ksi膮偶kach. Je艣li chodzi o tw贸j to bardzo mnie zaciekawi艂a艣 obserwowanko polecia艂o!

    OdpowiedzUsu艅
  3. super blog ! obserwuje
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. R贸wnie偶 pocz膮tkuje :)
    Zapraszam do mnie :)
    Obserwuje !
    http://thomaslifestyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka